Piękno i funkcjonalność. Czy to wystarczy?

Nie wystarczy. Obrazowo rzecz ujmując, pytanie dotyczy obiektów hotelowo-konferencyjnych.

Szkolenia dla managerów realizowaliśmy w obiektach wielu najbardziej prestiżowych i luksusowych sieci hotelowych świata. Wystąpienia dla firm i korporacji organizowaliśmy w stylowych i butikowych hotelach typu premium. Mowy motywacyjne lokowaliśmy w pięknych, zabytkowych i odrestaurowanych kamienicach. Treningi mentalne prowadziliśmy w magicznych i wyjątkowo eleganckich wnętrzach. Wykłady specjalne power speech realizowaliśmy w najnowocześniejszych i najbardziej zautomatyzowanych salach konferencyjnych.

Oczywiście nie wspominamy o tym dlatego by epatować przechwalstwem. Co więcej, część z miejsc wyżej zdefiniowanych, potrafiło nas negatywnie zadziwić, czasem zszokować, a w kilku skrajnych przypadkach nawet wzbudzić lęki realizacyjne. Pracując w kilkuset miejscach w Polsce, zdobyliśmy jednak cenne doświadczenia, które warto wykorzystać. Często zdarza się więc sytuacja, że naszym Klientom podpowiadamy miejsca, dla naszych Klientów recenzujemy obiekty, że z naszymi Klientami wspólnie dokonujemy wyboru hotelu.

Ważna zatem jest lokalizacja hotelu. Ważny jest design. Ważny jest standard, zapewniający komfort i dobre samopoczucie. Ważne jest bezpieczeństwo. Ważne jest menu restauracyjne. Ważny jest dostęp do niezawodnego sprzętu technicznego najwyższej jakości. Każde jednak szkolenie realizowane w czasie rzeczywistym, może zaskoczyć nieoczekiwanymi trudnościami. Dlatego dla nas, najważniejsi są ludzie! To oni są gwarantem pewności, że nawet najbardziej niespodziewany kłopot, nie przeszkodzi w perfekcyjnej realizacji wydarzenia. Im jesteśmy wdzięczni. Ich ponadprzeciętne zaangażowanie staramy się zawsze podkreślać i doceniać. To Oni czuwają nad pomyślnym przebiegiem całego pobytu. To dla Nich, chcemy w dane miejsce wracać z kolejnymi Klientami.

Data:
  • 18 września 2023