Best Brands Awards to bezsprzecznie jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń marketingowych, w trakcie którego nagrodzone zostają najsilniejsze marki w Polsce. Międzynarodowe wyróżnienia przyznawane są na podstawie kompleksowego badania badania GfK – an NIQ company - jednego ze światowych liderów w dziedzinie analityki danych.
Tegoroczna Gala „Oscarów Marketingu” odbyła się w pięknej scenerii legendarnego Zamku Ujazdowskiego w Warszawie, a jej przewodnim motywem było hasło „The Power of Brand Momentum”. Wokół przytoczonego powyżej hasła, zbudowaliśmy treść wystąpienia motywacyjnego Szymona Marciniaka, który w charakterze Gościa Specjalnego był keynote speakerem całego wydarzenia. Jesteśmy niezwykle dumni, że - obok Telewizji Polsat, Grupy Interia, Magazynu Forbes, którzy byli głównymi partnerami mediowymi całego wydarzenia - my jako agencja mówców, mogliśmy współuczestniczyć w tak ważnym dla środowiska biznesowego wydarzeniu. Wydarzeniu, które nie tylko inspirowało, ale także było doskonałą przestrzenią do wymiany wiedzy i doświadczeń dla kilkuset gości reprezentujących najsilniejsze światowe marki!
Tak w imieniu całej agencji mówców motywacyjnych Modern Area, jak i Szymona Marciniaka, gratulujemy wszystkim tegorocznym zwycięzcom, a także markom przez nich reprezentowanym:
- Best Overall Brand — Lay’s
- Best Polish Brand — Lubella
- Best Sustainability Brand — OnlyBio
- Best Life Changing Technology Brand — Apple
- Best Momentum Brand — Dyson
- Beauty & Self-Care Brand — NIVEA